Followers

Tuesday, February 22, 2011

WACOM

Assalamualaikum....(xjawab dosa)
hehe....

Petang2 camni je la bleh nak update..arini klas pagi je..pastu petang xde so pas lunch td rase cam nak study design pakai WACOM pen tablet je...hehe..anda tahu apa itu WACOM pen tablet nnt saya cite...

Arini ok je...klas berjalan seperti biasa...even agak bengang tp xpe...abaikan cite bengang tu...bengang2 pon still maintain cool je....hehe...

Tetiba rase cam clueless je nak tulis kat cni...haha...so dengan itu dengan senang hati saya bagi anda LINK ni ntuk anda "check it out"...haha!

Cukup x???Kalu x cukup tambah nasi...eh..tambah nasi ape plak...hehe...tgk plak kat SINI

Tadi saya pakai yg model nie....

dan ini bukan saya ya....hehe


Xpuas la godek2 benda nie..Khamis ni nak try lagi la...sebab td skejap sgt...hehe...nak tgk hasil die...hehe...malu plak nak tunjuk sbb simple je saya buat...

CHINGGG!!!!

Cuba teka s.a stand for what???hehe...

Tu je ke????what the Fish....
hehehe....

Nanti la sy upload kat cni die hasil dari penangan Wacom nie ye...(actually wacom ni name company..pesal la aku asyik sebut wacom...)..lantak le...sedap je bunyi nye..hehe....

Dan kat bawah ni ade beberapa video penggunaan Wacom pen tablet ni untuk tontonan umum.


hehe..nanti aku nak study lagi la..pastu nak lukis cam Stephanie Valentin nie...gempak sehh....




Nice kan...k la..hav to go...
daaa....

Tetiba tringat balik kejadian pagi tadi..BENGANG!!!but....COOL...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...