Followers

Saturday, February 19, 2011

MOVIE Time!!

Mellow all!hehe..asyik2 org approach kita dgn menyebut Hello, Hai dan segala macam mak nenek lagi kan...camne kalu kita tukar sket cam Bellow ke....Wellow ke....Nellow ke...etc....haha!Ok x???sounds nice x..haha!


Actually bukan itu topic yang akan diceritakan kat cni ok....hehe...topic die berkaitan ngan movie yg aku tgk baru nie...kalu nak diikutkan movie tu da kuar lame dah..tp aku baru dpt tgk,hehehe....sbb baru je copy ngan student....bleh plak kan copy movie ngan student...student plak nak sama baya ngan cikgu ni ha...ape kes....actually xde kes pon...layannnn!


Movie yg bertuah yg menjadi pilihan aku ntuk dilayan tu adalah....3 IDIOTS.




Yup cite 3 IDIOTS..hindustan occay...mula2 igtkan cite ni cam tipical cite hindustan yg lain...tp kan cite ni sgt special....just imagine la..aku tgk cite ni twice in 24 hours....aku cite la kat kawan aku bla..bla...ttg cite nie...korg tau dia balas ape..


"he'eleh ko ni lambat la shareh,cite tu da lame dahh...mmg best pon cite tu...ko baru tgk ke..kesiann......ye la kan...lupe plak kat KT mane ade wayang...dulu mase duk KL bleh la tgk wayang once a week...hahaha!(die gelak jahat)"


No caption.


Sadis je rase....hehe...WHAT EVER!!(versi chika dalam cite Tari Tirana)...xkesah la..baru tgk ke ape..yg penting aku da tgk..and nak tgk lagi next time....hehe...persetankan ape org kate..huhuhu..


Tapikan..xtipu cite ni mmg best...Amir Khan mmg tdk pernah mengecewakan aku..haha...sbb lagi satu movie yg aku suka tgk smpai skang cite Mann...till now ok..aku still tgk...nak cite panjang pon cam malas je..baik korg tgk sendiri...hehe...Aku kalu stat tgk hindustan mmg layan la...tangkap leleh la...tp besenye kalu part nanyi2 tu aku skip je...


Tapikan, sepanjang hidup ni..penah skali aku dipaksa tgk wayang cite hindustan lakonan Shah Rukh Khan...mase tu time blaja...aku DIPAKSA ok...aku da cuba avoid tp apakan daya...demi kawan..aku sanggup..tp still.....hehe....


kesah die mcm ni..mase tu aku still study kat Unikl City Campus and aku stay kat Keramat Au bape dah...x igt plak...umah atas bukit sket..hehe..... Okay, kawan aku iaitu Faraheha dan Echot la yg nak tgk sgt cite nie..derang siap blanje tiket aku lagi tu ajak teman...so ktorg gerak la ke KLCC then straight ke wayang then beli tiket then pegi makan dulu...then..(bape byk then daaa...)


(da kat dalam wayang)


besa la kan..mula2 b4 movie stat mesti die tayang trailer dulu kan...aku prasan dalam hall tu bape kerat je yg ade...x sampai 20 org...sumenye kulit gelap kecuali ktorg la...ade a few indian couple, banglas and seangkatan and ktorg...pastu mase layan movie tu...ya rabbi..boring yg amat...aku rase la...1st 15 minutes aku kuar..ckp kat membe aku nak g toilet..tapi kan....hehehe....pas p toilet aku kuar trus....pusing2 klcc..then balik umah...odw balik tu aku da pk2 da nak bagi alasan ape kat minah 2 ekor tuh....hehe...


Bile kenang balik pengalaman mase study kat Unikl dulu best sgt2...hidup di KL byk mengajar aku erti hidup..(wah,ayat drama siot)...tp xtipu...byk benda aku blaja...dari segi rohani dan jasmani...just imagine ok..study di tgh2 bandaraya KL tu and ramai aku tgk budak2 muda yg hanyut...culture shock etc....blaja x abes(mati la nak byr loan Mara yg byk itu)...tp skang alhamdulillah...dihitung kira da stahun lebih aku meninggalkan KL...dan stay kat KT ni...Manir tercinta (MANIR MAJU 2015,perlu ke????)

ish....ish...ish....AGAIN!
terbabas lagi....stat bercerita ttg movie trus hanyut kepada kisah hidup.......hehe...

ape2 je la....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...