Followers

Thursday, February 17, 2011

FOG LAMP MYVI SE DIPERLUKAN

Merujuk kepada perkara diatas, saya dengan ini menyeru kepada rakan-rakan sekalian untuk membantu saya mendapatkan Fog Lamp Myvi SE kerana untuk makluman rakan-rakan semua, saya telah kehilangan Fog Lamp Myvi saya sebelah...sebelah je...(rase cam skema x ayat)...hehe...


Ok la just straight to the point ye...saya skang sedang mencari Fog Lamp Myvi SE sutir ntuk kereta saya.Sutir je...(Sutir bermaksud 1 atau SE) bukan spasang ye...Lampu kete saya telah dicuri mase malam raya haji kat Pasaraya Giant Kuala Terengganu.Nak tgk x camne rupa kete saya tanpa mata sutir...hehehe....

TADAAAA!!!



Ape2 pon posing tu tetap perlu kan.....
once again..credit to Mr.Photog...MAMAT

Nak kenal sape itu Mamat???hehe...one of my BFF..very talented Photog.
See his pic down here..captured by me using his DSLR.


daaaaaa.....

(jap...sharih ni kan..skejap bahasakan diri AKU..skejap bahasakan diri SAYA...ngek sunggoh)

-TAMMAT-

4 comments:

fadhdeela said...

nice pic la...cun!! :P

Meh singgah: Gambar Pertunangan Ally Iskandar!!

Anonymous said...

aiiii...ni aku dok wahi ni..hahaha (tuan gambor)

5h4r3h awang ngarut said...

Opss..photog da bersuara...haha...

5h4r3h awang ngarut said...

Hye fadhdeela...thank 4 visiting.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...