Followers

Monday, February 28, 2011

Pengalaman yang menjijikkan....

Actually kisah ni da lame...zaman2 belajar kat Unikl dulu..mase final year...tahun 2009...
Aku ingat lagi sebab time tu abang ipar aku ajak teman pegi menara celcom nak bayar bil and belikan hset BB kat isteri dia merangkap akak aku...

sementara dia settlekan urusan die tu..aku lepak la kat luar tu..kat bangku...sambil2 tgk org lalu lalang kuar masuk etc..pelbagai karenah aku tgk....hehe...

nak dijadikan cerita....ade la sorg pak cik ni...aku syak die tu indon tgk cara die dress up camtu...hehe...jalan2 menuju kearah aku sambil bawak jambu...igtkan nak bagi aku..rupa2 nya nak duduk sblah aku je.....xpe la..silakan.....



aku pon cam besa la keep on counting seconds la sbb duk tunggu abg ipar aku lame sgt....tetiba plak la ade pencemaran bunyi kat sblah aku ni...chupp chapp chupp chapp...duk makan jambu..aku syak pak cik tu x cukup gigi gamaknya..sebab bunyi kunyahan die lain benar....

sambil2 tu aku duk sms la ngan kawan aku and sometimes perhatikan karenah org yang lalu lalang...tgk kiri kanan..tetiba aku perasan la..pak cik td tgh cungkil gigi.ngan lidi jambu yg dia makan td...very the yekk2....

tgh duk sedap2 aku berangan..tetiba aku rase kaki aku sejuk tetiba...rase geli2....
aku pon tgk la.....
anda tahu ape yang berlaku?????anda tahu??and anda nak tahu?????

BENDA SEJUK2 KAT KAKI TU ADALAH............!!!

TAIK GIGI PAK CIK TU!!!YAKNI JAMBU TADI!!!!!!!!!

HANGIN AKU!!!!!!!

tapi xde la aku kepoh2...just aku bangun sambil mencarot dalam hati and mencari punca air.....huhuhu....air takde..aku sanggup beli air...buat basuh kaki.......

HANGIN TAU...RASE CAM X SUCI LAGI.......hahaha..OVER LA PLAK....
but....eeeeee....yucks kan.....

arghhh..sooo disgusting!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...