Followers

Saturday, February 26, 2011

Penangan JOM HEBOH K.Terengganu

Assalamualaikum....
Weekend baru ni berlansungnye Karnival Jom Heboh kat bandar KT ni for the first time ok...dengar kata mmg ramai yg dtg...karnival selama 2 hari tu mmg pack dgn org2 Trengganu ni...nak wat camne...pertama kali sampai kat Trengganu kan..mesti la ramai....hehe...


ade kawan2, adik2 aku..kazen2 aku ajak Pegi...
tapi aku BIG NO!!xnak aku pegi...mesti jalan jam..people jam...dan segala mcm jam lagi...sori ye adik2 ku sekalian sebab x bawak anda sume ke JOM Heboh....lagha sume tuh....hehe...


tapi ni bukan citenye...
yg aku nak cite nie..berkenaan ngan jom heboh tu jugak....
petang jumaat yg indah baru ni...aku lepak2 la umah mak cik aku..borak2 kosong etc....and die bukak la cite....kerana penangan Karnival Jom Heboh nie....


jiran mak cik aku la cite kat mak cik aku...pastu mak cik aku cite kat aku....citenye berbunyi begini...


ade satu persatuan ni..under **** yg berpangkalan di Terengganu la....membatalkan program sambutan Maulidur Rasul yg dijangka berlansung pada hari jumaat....kesahnye...boleh plak program tu dibatalkan sebab ahli persatuan tu nak pegi kat KArnival Jom Heboh yang katanye first time kat Trengganu ni...so xnak lepaskan peluang....


BOLEH GTEW!


AKU NO KOMEN.
full STOP.

1 comment:

ayampenyek said...

bagus ahli2 persatuan tu.. menjawab la waktu dihujung sana..... =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...