Followers

Tuesday, April 12, 2011

Klas arini stat dengan agak berkejar kejaran...sebab aku x print and fotostat lagi soklan2...lagi satu bangun pagi ni dalam keadaan yang amat azab...sengal2 badan semakin terasa perit..huhu...nak angkat kaki pon malas....ape lagi kalu nak naik tangga..hadoiiii....stat kat umah td la...mase nak turun tangga rase cam org lumpuh je...mengengkang tau...kalu mak aku ygk sure gelak jahat punya....hehehe..sama gak td time da sampai Uni....mase nak naik tangga je..usha2 line dulu..takut ade student kat blakang aku kang x pasal2 derang dapat tgk show free aku jalan mengengkang naik tangga......hehehe...

gamba2 mase actvt sepanjang gathering nanti2 la aku upload ye....nak menanda kertas test jap...hehehe...xtau la knapa..pas jumpa kawan2 lame rase rindu2 plak...asyik tringat je moment2 indah tu..chewahhh...hehehe....tapi serious...mmg asyik tringat je...x sabar nak tggu next actvt....hehehe..k la...nak out jap....nnt continue balik...daaaaa.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...