Followers

Wednesday, April 13, 2011

Hari Ahad lepas nye citer...

Ari Ahad aritu..mase odw balik KT...naik bas Adik Beradik..hehe...aku dapat tiket budak je..harga RM29.90 instead of RM40.00....nak tau x camne aku dapat harga budak????heheha...tanak la cite...hehehe....aritu bangun je pagi mmg sengal2 badan...sempat lagi berborak ngan zul and syafiq...my ex-housemate kat Damai...tengah2 duk berborak tu tangan still lagi mengemas ape yang patut...sebab nak kena kejar Bus kol 10 pagi kat Hentian Putra...mula2 plan nak naik LRT je ngan Zul...kononnye nak teman la si Zul sebab die nak ke Kerinci...aku plak nak turun kat Masjid Jamek..last2 aku ubah fikiran sebab x larat nak berjalan...

So aku tunggu la taxi je...dekat 15 minit jugak la tunggu taxi...sampai2 je hentian putra trus heading to kaunter tiket..naseb baik tiket still ade...yer la kan...bukan nye peak day pon...pas beli tiket tros pi cari makanan...huhu...so i had nasi lemak for my breakfast on that day...then pas makan singgah kedai pi beli paper nak buat baca dalam bus....

Kisah nye kat sini...aku nak cite time dalam bus...tgh2 best aku nak lelapkan mata....tetiba aku bau semacam je..amat menusuk kalbu..sampai naik pitam je aku rase...demmmmm sgt!!!!ade org kentut!!shit sgt!aku tanak la tuduh sape2.....sebab....sebab....

AKU PENAH LAKUKAN BENDA YANG SAME FEW YEARS BACK!!!!
OMGGGGGG!!!hehe...siot kan!hahaha!

Daaa...nanti la aku sambung..hehe...

Jap nak upload gamba nie..this is the reason why aku amik cuti and went to KL baru nie sebab nak jumpa derang ni la...



B2 clan batch of 2002/2003 MRSM Kuantan.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...