Followers

Wednesday, March 16, 2011

Saya Suka......


Saya suka sgt tgk jari-jemari teman wanita saya, cantik betul. Sungguh! Sampai saya takut nak pegang. Bukan takut jari-jemarinya patah, tp tkt nanti jari-jemari kami x boleh saling bantu- membantu di satu hari yang Amat dasyat di hdpn Yang Maha Esa!

Saya suka sangat tengok rambutnya. Cantik betul...Sungguh! Sebab itu saya belikan dia tudung. Bukan sebab cemburu orang lain tengok, bukan! 

Tapi sebab saya mahu rambutnya sentiasa ditutup mcm dlm iklan dot dot dot itu sampai bila-bila...takut nanti dibakar dek api neraka, di suatu hari yang amat dasyat di depan Yang Maha Pencipta!

Saya suka sangat tengok body teman wanita saya..solid btul. Sungguh!Sebab itu saya belikan dia telekung supaya masa dating dengan Kekasih dia Yang Utama, dia jauh lebih cantik dan berseri menghadapNya. Saya pun tumpang dapat pahala....syoknya!

Saya sedih sangat bila tengok teman wanita saya x tido, x makan sebab rindu kat saya. Saya pon macam tu juga. Si dia tanya, "Apa ubatnya bang?" Saya pun bagi dia Al-Quran sbg penenang jiwa....semoga dia cintakanNya lebih dari saya

Saya sedih tengok dia selalu pesan macam-macam...makan, minum, jaga diri, pandu keta elok-elok...nanti awak sakit saya juga yang susah hati.....bla...bla..bla..Tapi bila tengok wayang sama-sama, terlepas Asar dan Magrib begitu saja, dia tak kata apapon.....Aduuuh...berdosanya saya!

SAYA MEMANG SAYANG SANGAT PADA DIA..SAYA MAHU JUMPA DIA, BERSAMA DIA, CINTA SECINTA CINTANYA,,CINTA YANG ABADI DI DUNIA DAN BERKASIH SAYANG DI AKHIRAT, BERDATING DI SYURGA KERANA DI SITULAH TEMPAT YANG KEKAL SELAMA-LAMANYA

DOAKANLAH KAMI SALING INGAT-MENGINGATI, INSAF-MENGINSAFI.

YA ALLAH,
 
AMPUNKANLAH KAMI..SEMOGA KAMI DAPAT KEKAL BERSAMA SELAMA-LAMANYA, DI SYURGA NANTI....AMIN!!

(sekadar perkongsian....)

3 comments:

amranaiman said...

saya suka cik sharih... die wat entry bergune utk manusie..hamba yg hina x kenal dunia...

Unknown said...

baru nk exticed.. ingt nk cite psl awek cek arih.. :P

ainaazmi said...

saya suka jugak..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...