Followers

Sunday, June 12, 2011

Lukisan 7 minit

Assalamualaikum....
korg rase bleh teka x ape kaitannye title diatas dengan entry yg akan aku cite nie..hehe...actually td kan tetiba aku terdetik nak bukak Friendster....after dah berkurun zaman aku x bukak2....bile tgk balik photo2 lame rase cam wah..lamenya....rupanya dah nak dekat 2 tahun aku menjalani hidup sebagai BUKAN seorg student...sbb gamba2 kat Friendster tu sgt2 la muda remaja..even skang pon aku still maintain muda remaja..haha...tp tu la...tgk balik gamba kawan2 lain yg berhingus lagi...jauh la kalu compare ngan skang nie..kalu yg pompuan tu sumenye da macam beauty queen....sume da pandai make up...fashion yg up to date...dan matang dari segala segi....yg laki plak..dulu slekeh gile..termasuk la aku...skang ni sume smart2 blake...dah jadi suami org and ade yg bakal jadi ayah dah....nanti2 la ye aku upload gamba korg ek...tetiba rase rindu plak....aku rase huraian aku ni da terpesong dari tajuk asal....hahaha!

ok, berkenaan dengan tajuk diatas..lukisan 7 minit...hehe...aku baru je jumpa tadi...dalam album friendster la....aku igt lagi....aku siapkan lukisan tu dalam mase 7 minit je...pas aku smayang maghrib nak tunggu isya'...time tu aku tgh practical early 2008....aku practical kat Tganu je..so aku duk umah....hehe...

korang nak tengok x rupa lukisan 7 minit tu camna..hehehe...
TADAAAA!!!


Mase practical gak la....aku sempat conteng kasut aku time bos xde...sebab boring tahap gaban..kasut aku jadi mangsa...sluar jeans jadi mangsa jugak...bekas letak pensil kawan aku pon jadi mangsa gak...even meja opis pon jadi mangsa jugak tau x..hehe....hampeh kan aku....tangan mmg xleh duk diam.....
nak tengok gamba kasut x????hehehe...
TADAAA!!!!!

Tetiba tringat plak kat kasut yg aku baru conteng bulan lepas...aku conteng kasut tu semata2 nak ikut tema Malam Bunga2 majlis makan malam fakulti...sebab xde baju bunga2..aku bantai conteng kasut aku bunga2....kalu nak tengok hasilnya ada kat sbelah kanan blog aku nie..hehhe....

so..ok la...aku nak paksa diri ntuk tdo....hehe...esok bermulanya lecture yg pertama dari aku untuk budak2 baru...aku kene ajar budak sem 1....subject fundamental of design..hehe....DAAA!!!

2 comments:

My MiRa said...

wah...kreatif pandai main conteng2

Cik Areh said...

tq..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...