Followers

Wednesday, March 21, 2012

Cik areh sembang kosong

Assalamualaikum w.b.t. segala puji bagi Allah s.w.t atas nikmat  yang tidak pernah putus untuk hambanya yang hina ini...nikmat hidup di bumi Allah ini tidak dapat dibayangkan dengan minda serta akal fikiran yang sememangnya terhad ini...Alhamdulillah...Alhamdulillah...Alhamdulillah...

Kalau cik areh nak coretkan segala nikmat yang Allah s.w.t telah kurniakan memang tidak akan cukup ruang..terlalu banyak...terlalu besar....tidak terkira...subhanallah.....

cik areh sedar...makin lama, makin liat cik areh rasa untuk menulis dalam blog cik areh nie....cik areh pon xtau kenapa....huhuhu...nikmat masa yang Allah kurniakan kepada hambanya sebenarnya sama rata...24 jam sehari...tetapi kenapa kebiasaannya kita sentiasa mengeluh.."tidak cukup masa", cik areh xkata orang lain...diri cik areh sendiri pon macam tu..huhu...xpe la...sama2 la kita menggunakan nikmat masa yang Allah kurniakan ini dengan sebaik mungkin...gunakanlah kejalan yang diredhaiNYA....

(pejam celik)2x.... dah 3 tahun cik areh meninggalkan alam universiti sebagai seorang mahasiswa...akan tetapi alam universiti tidak akan lari dari cik areh...dan cik areh juga tidak akan melarikan diri dari alam itu...huhu...sebab cik areh dan alam universiti saling melengkapi....ala2 kumbang dan bunga...hahahaha!xde la cik areh joking je...

dah stahun stengah cik areh menjawat jawatan sebagai pendidik di universiti ini...cik areh tidak pernah menyesal memasuki bidang ini...cik areh tidak pernah menyesal meninggalkan kerjaya sebagai seorang designer dulu...sebab sekarang cik areh still seorang designer....designer yang mendidik anak bangsa untuk menjadi seorang designer....(korang rasa ayat cik areh tunggang langgang x)

makin hari makin cuak plak hati cik areh nie....kadang2 xsaba nak tunggu 2 april 2012...tapi kadang2 rase cam takut gak....kadang2 je la....28 mac ni..cik areh akan meninggalkan tanah air Terengganu untuk mencari pengalaman baru...untuk berjuang menimba ilmu....akan bukak chapter baru dalam diary cik areh...(cik areh ade diary ke????)

harap2 perjuangan cik areh ni akan berjaya...cik areh akan kuat...semoga segalanya dipermudahkan olehNYA....amin.....

cik areh akan rindukan bekas2 pelajar cik areh serta kawan2 di U to the N to the I to the S to the Z to the A... hehe...


babai sume....

7 comments:

tajul adz said...

ALL THE BEST ENCIK!

MINTA HALALKAN MAKAN MINUM YANG ENCIK DAH BELANJA KAMI, HEHEHE.

PASTU, MINTA HALALKAN DAN BERKATI ILMU YANG TELAH ENCIK AJARKAN KAT KAMI :)

TER-capslock-LAH PULAK, SEMANGAT & BERSUNGGUH-SUNGGUH MENAIP TANDANYA :)

kyuna! said...

tajul mmg. arini kerja dia mst sume die wt caps lock. smpai nk komen pon capslock =.=

gudluck cek arih! ati2 kt tmpt org. :P jaga pergaulan, jaga solat, blajar sungguh2. moga dpt berkat. :D

cik areh said...

thanks sume..korg pon same ye..practical elok..kutip pengalaman sebanyak yg boleh...jaga nama baik UNISZA and FRIT...perform baik punya ye...hehe

ni lah fathin said...

..gud luck ye cek areh,nt jage diri, slalu igt2 kat Pn.mak ngan Tn.ayah kat tganu tu,skali ngan kami2 kat cni ni ha..hehhe

sye minte cekk halal kan lah jgak mkn mnum kami.berkatkan ilmu y cekk bg..hihi

maaf lah cekk,lmbat wish..:( , aimaklumlah,sye skrg sedang bzy ngan keje ni,mmg tak ckup mase klau nk usha dashbod ni..hehe..:P
raye nt,kami dtg umah cekk,mkn satay..(sbb haitu xrase..hehhe..:D)
GUD LUCK! GUD LUCK! GUD LUCK!

cik areh said...

thanks sume..hehe..

AIdaa said...

goodluck cik areh.;))) all the best. even cik areh tak ajar kelas saya tapi saya rasa untung jugak tahu cik areh sape.;) hehe. suka all paintings cik areh.;) again..goodluck..merci cik areh.

(18)nurain shahira bt mohd suhaimi_027748 said...

Assalamualaikum..xthu la tbe2 tergerak hati nk tgk2 blog cikgu2 sye pastu bace entry encik...xthu plak encik da pegi smbg blajr..hehehe sy nk mntk maah jgk ats salah dan silap sy sepanjang belajar dgn encik...halalkan ilmu yang encik berikan kpd sy,ilmu yg encik curahkn ,insyaallah sy akn manfaatkn hgga ke akhir hyt sy.Tima ksh encik,encik byk bg smangat ke sy utk trus berjaya dalam iDE..Sy doakan moga encik berjaya dunia akhirat,,selamat berjuang encik:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...